donderdag 26 januari 2017

Een inhaalmaneuver om de fotos te plaatsen van de 365 Nederlandse Challenge!


hallo allen, ja ik weet had beloofd elke dag , maar vergeet het soms, deze blokjes van de 365 Nederlandse Challenge 2017, zijn van boven naar onder vanaf 19 januari tot vandaag inbegrepen 26 januari . Kan er al een paar aan elkaar zetten, maar wacht tot ik er nog enkele meer heb, zodat je kan spelen qua kleur enz. ben gestart met een nieuw project , ook een tussendoortje, ging er geen meer maken, maar ja bloed kruipt waar het anders niet kan.... onze hobby is dan ook een beetje een verslaving, bij mij kan je dat wel zeggen en velen onder jullie ook waarschijnlijk, althans dat hoop ik, want zonder liefde voor je hobby kan je het niet afbrengen , dat is met alles zo.... nietwaar ?
Ik wens jullie dan ook een hele fijne dag toe vol steekjesplezier tijdens de dag of na een vermoeiende werkdag om te ontspannen... tot morgen en misschien toon ik je dan mijn nieuw projectje....spannend...

0 reacties:

Een reactie posten