donderdag 12 januari 2017

365 Challenge 2017

Hallo iedereen ben op 1 januari gestart met de 365 Challenge 2017

Heb gekozen om toch uit mijn comfortzone te treden en mij te wagen aan blauwe tinten, deze zal ik combineren met oud roze of roze tinten, en bruine tot beige tinten... dit om toch wat kleur in te steken om warmte te krijgen in mijn quilt.
ziehier mijn blokjes tot 11 jan. 12 jan, ga ik straks in elkaar steken.... die krijg je later te zien...er is nog een blokje tekort , had het waarschijnlijk niet gefotografeert, zal het doen , samen met dit van vandaag! ziezo...hier volgen de foto's


2 reacties:

katrien zei

Wat leuk je hier terug te zien op je blog.
Leuke blokjes en veel succes.

Anoniem zei

mooie blokjes! veel plezier ermee! en jammer dat we je niet in Poperinge gaan zien morgen!

Een reactie posten